Annons

Vad ska man egentligen tycka om en bild?

Produkter
(logga in för att koppla)

Lintott

Aktiv medlem
Hej!
Jag vet inte man jag förstår inte igen? Vilka bilder är det som fått expertkommentarer? Jag får bara upp alla bilder och fotografer!?
Den fattar jag inte heller när jag ska leta efter bilder och tävlingar som man kan delta i, det finns inte alla tävlingar med i den rutan. Som nu t.ex. finns det ju en tävling med Street Life och sen med förstoringar, varför står de inte med under "Bilder" och tävlingar?
Inte undra på att man missar ofta att delta då de inte står på samma ställen!
Mvh Eva
 

Ljushaffaren

Aktiv medlem
Ja, Fotosidan är inte helt lättnavigerad kan jag hålla med om. Jag håller fortfarande på att lära känna sidan. Den är nästan rörigare än menysystemen i många av dagens systemkameror. =)

Jag skulle också gärna få svar på TS frågor.
 

elmfeldt

Redaktör
Forumpersonal
I grupper kan det finnas utmaningar / tävlingar. De syns inte i bilder - tävlingar där fristående tävlingar syns.

Tävlingssidan skall vi fräscha upp. Det står på listan. Då skulle vi kunna lista tävlingar från grupper också. Det är ett bra förslag.
 

Lintott

Aktiv medlem
I grupper kan det finnas utmaningar / tävlingar. De syns inte i bilder - tävlingar där fristående tävlingar syns.

Tävlingssidan skall vi fräscha upp. Det står på listan. Då skulle vi kunna lista tävlingar från grupper också. Det är ett bra förslag.
Det är ju lite synd om det ändå är svårt att hitta här att inte ALLA tävlingar och utmaningar kommer med där det står den rubriken: http://www.fotosidan.se/contest/index.htm
Där borde verkligen gruppernas utmaningar och tävlingar också finnas med.
Tack för svar nu blev det fart här och det tog bara lite över en månad.....:)
 

Lintott

Aktiv medlem
Fast vänta nu lite, nu tittar jag på tävlingar och så hittar jag nu något som det bara står "Sony" på och inget mer, vad är det man ska ladda upp där om ingen information finns? När jag klickar på information och regler så kommer jag ingenstans?
 
ANNONS