Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Amatörfotograf till ett bröllop i Linköping

Produkter
(logga in för att koppla)

Flamingoo

Ny medlem
Hej!
Jag söker en duktig amatörfotograf till ett bröllop i Linköping (Rimforsa, Drögsnäs) den 24 juli 2010. Budget ligger på 1.500 kr. Det handlar om en porträttfotosession innan vigseln i vacker naturmiljö, själva vigseln och lite på festen. Känner du någon som kan bli intresserad och se detta som ett tillfälle att utvecklas du är varmt välkommen att kontakta mig. Tack!
 

Fredrik_89

Aktiv medlem
Hej!
Jag söker en duktig amatörfotograf till ett bröllop i Linköping (Rimforsa, Drögsnäs) den 24 juli 2010. Budget ligger på 1.500 kr. Det handlar om en porträttfotosession innan vigseln i vacker naturmiljö, själva vigseln och lite på festen. Känner du någon som kan bli intresserad och se detta som ett tillfälle att utvecklas du är varmt välkommen att kontakta mig. Tack!
Hej!

Jag ställer upp om du inte redan har hittat en fotograf. =)
 

Ischia

Aktiv medlem
Hej!
Jag söker en duktig amatörfotograf till ett bröllop i Linköping (Rimforsa, Drögsnäs) den 24 juli 2010. Budget ligger på 1.500 kr. Det handlar om en porträttfotosession innan vigseln i vacker naturmiljö, själva vigseln och lite på festen. Känner du någon som kan bli intresserad och se detta som ett tillfälle att utvecklas du är varmt välkommen att kontakta mig. Tack!
Hej!
Jag kan också tänka mig att ställa upp. Titta lite på mina bilder och kontakta mig om du känner att det kan vara något, om du inte redan har hittat en.
mvh
melissa
 
ANNONS