Annons

Dagens REA-tips (inga kommentarer till tipsen i tråden)

Produkter
(logga in för att koppla)

Hoggen46

Medlem
Osäker på om det verkligen är någon rea, men om man inte är ute efter wifi eller gps specifikt på sin fullformatare så säljer Scandinavian Photo Canon 6D (N) för 10 990 SEK. Tveksamt om den omfattas av Canons pågående iPad-kampanj dock.

edit: enligt Scandinavian photo verkar det bara vara wifi som saknas, den har gps enligt beskrivningen.
 

Miklen

Avslutat medlemskap
Osäker på om det verkligen är någon rea, men om man inte är ute efter wifi eller gps specifikt på sin fullformatare så säljer Scandinavian Photo Canon 6D (N) för 10 990 SEK. Tveksamt om den omfattas av Canons pågående iPad-kampanj dock.

edit: enligt Scandinavian photo verkar det bara vara wifi som saknas, den har gps enligt beskrivningen.
Canon EOS 6D N har varken Wifi eller GPS därav det billigare priset 10990 istället för 14990. Canon EOS 6D WG (den vanliga versionen) har som namnet antyder Wifi + GPS.
 

reboot81

Aktiv medlem
Seagate Backup Plus Desktop 4TB

4TB extern hårddisk för 1090kr. Gratis frakt. Ordinarie pris ca 1600kr.
USB3 (sladd ingår), går att byta "bottenplatta" till Firewire/Thunderbolt. Eller sätta på valfri SATA disk, tänk hårddiskvagga för temporärt bruk (den sitter löst isånafall, men fungerar).

Kabinettet går att ta isär, har själv gjort det på ca 15min enligt guiden här. Utifall att man vill använda disken internt så går det bra.
 

LasseGurra

Aktiv medlem
4TB extern hårddisk för 1090kr. Gratis frakt. Ordinarie pris ca 1600kr.
USB3 (sladd ingår), går att byta "bottenplatta" till Firewire/Thunderbolt. Eller sätta på valfri SATA disk, tänk hårddiskvagga för temporärt bruk (den sitter löst isånafall, men fungerar).

Kabinettet går att ta isär, har själv gjort det på ca 15min enligt guiden här. Utifall att man vill använda disken internt så går det bra.
Just vad jag behöver, tack för tipset.
 

Spannen

Aktiv medlem
Osäker på om det verkligen är någon rea, men om man inte är ute efter wifi eller gps specifikt på sin fullformatare så säljer Scandinavian Photo Canon 6D (N) för 10 990 SEK. Tveksamt om den omfattas av Canons pågående iPad-kampanj dock.

edit: enligt Scandinavian photo verkar det bara vara wifi som saknas, den har gps enligt beskrivningen.
Var kan jag hitta den? :)
 

PMD

Aktiv medlem
iPad mini får man nog om man utnyttjar Canons kampanj oavsett var man har köpt sin EOS 6D. Man måste registrera sitt inköp hos Canon och sen får man en iPad mini senast 30 dagar senare.

Rajala är 877 kr billigare än närmaste konkurrent (med frakt inräknad) så det är ingen katastrof om man missar Rajalas priserbjudande. Canonkampanjen håller på till 15:e juli.
 
ANNONS