Annons

Nik Collection

Produkter
(logga in för att koppla)

Lars Johnsson

Aktiv medlem
Skulle precis skriva om det när jag såg ditt inlägg, Priset inkluderar den Svenska momsen också. Använder du denna "discount code " DZISER så får du det för 126,65 US dollar
 

milansfoto

Aktiv medlem
Tackar!

Bra tips, tål att bumpas! Koden fungerade också utmärkt, under $130 för allt detta känns lagom!
 

Stålhandske

Aktiv medlem
Vilken otur att jag redan köpt, men det var ju rätt billigt ändå...
If you’ve bought any of the plugins in the last five years, the company is going to give you the entire suite for free. And if you spent more than $150 on Nik plugins since February 22nd of this year, Google will actually refund you the difference.
Så hör av dig till google med kvitto så kanske du kan få tillbaks lite stålars.
 

Jorgen_S

Aktiv medlem
Hur öppna?

Hur öppnar man filen som laddas ner? Den har ingen filändelse som visar vilket program som ska köras.
 

afe

Aktiv medlem
Det var ju själva tusan att jag blev tvungen att köpa ny ugn, häll och dusch just nu då - finns liksom inte utrymme för bildbehandlingsprogram. Jag postade en länk till den här tråden i tråden om REA-tips så kanske det dock finns andra som kan utnyttja tipset bättre än jag :)
 

Gården

Aktiv medlem
Nej, jag ändrade inget. Det är ju bara att klicka på filen man laddat hem så startar installationen
Tydligen funkar det för en del. För mig funkade det absolut inte. Fick lov att lägga till filändelsen .exe
Sen gick det som en dans.

Märkligt att det ska vara så här med en fil från så stort företag som Google !

Och vilken fil sen ! Den där lär väl finnas lite överallt vid det här laget. Bara ladda ner och installera för dom som känner så.
 

Jorgen_S

Aktiv medlem
Installationen gick fint. Inga frågor om licenskoder heller. Hur kan det komma sig?


Tydligen funkar det för en del. För mig funkade det absolut inte. Fick lov att lägga till filändelsen .exe
Sen gick det som en dans.

Märkligt att det ska vara så här med en fil från så stort företag som Google !

Och vilken fil sen ! Den där lär väl finnas lite överallt vid det här laget. Bara ladda ner och installera för dom som känner så.
 

jaan v

Aktiv medlem
Tydligen funkar det för en del. För mig funkade det absolut inte. Fick lov att lägga till filändelsen .exe
Sen gick det som en dans.

Märkligt att det ska vara så här med en fil från så stort företag som Google !
...
Det kanske mer är operativsystemet än den nedladdade filen du ska ifrågasätta.
 
ANNONS