Annons

Gamleby 2007 - Vem söker?

Produkter
(logga in för att koppla)

Numeric

Aktiv medlem
Hmm. Är jag för tidigt ute nu?

Bestämde mig här om dagen för att på allvar söka till Reklam och Magasin. Vem mer?

Eller söker du GF?

_eric
*nyfiken*
 

plusminusgurkan

Aktiv medlem
Jag tänker söka. Ska ta tag i det så fort jag kommer hem från min praktik i Stockholm.
Hur tror ni chanserna ser ut för att komma in?
Och då menar jag inte att ni ska bedöma mina bilder, de är inte särskilt representativa, utan bara i allmänhet. Hur många brukar söka och så typ?
 

ola.axman

Medlem
antal sökande

det söker runt 200-300 personer till varje utbilning. ky är mer kunskapsinriktad än gf som är mer ett för att bygga upp en portfolio till konstfack eller dylik skola.
 

Bonde

Aktiv medlem
Söker

Jag söker förmodligen till Gamleby igen, men min prioritet ligger på Broby Grafiska i Sunne!

Såg även att det fanns tid att skicka till Göteborg också, sedan hittade jag en folkhögskola i Norge som verkade väldigt intressant, Lofoten hette det tydligen.

Ola som är elev nu på Gamleby får fixa in oss alla hehe : )
 

Bonde

Aktiv medlem
Gamleby och Broby

I dag åker ansökningarna i väg, till både Gamleby KY och Broby Grafiska.

De är bara det där jävla brever jag mekar med, alltid lika lurigt vad man ska skriva.


Hur går det för er andra, har ni fått iväg era ansökningar eller är ni också på G?


/Johan
 

Danlo

Avslutat medlemskap
Aha Eric, så du ska söka dit igen :) Jag blir nyfiken, vilka bilder hade du tänkt skicka???
 

a_lyckhammar

Aktiv medlem
eder skrev:
Jag sökte GF !

Nån som vet när man får besked om man kommit in ? erik

Hej Erik!

Är inte säker på hur det är med GF, men för KY tog det ungefär två veckor eller så. Då kommer det dimpa ner ett brev om du får komma dit på intervju.

//A
 

Bonde

Aktiv medlem
Besked

Brukar det inte dröja in till slutet av maj, nästan in i juni om man får veta nånting?

Minns inte när jag fick besked förra året.
 

eder

Medlem
a_lyckhammar skrev:
Hej Erik!

Är inte säker på hur det är med GF, men för KY tog det ungefär två veckor eller så. Då kommer det dimpa ner ett brev om du får komma dit på intervju.

//A
Okej,vad bra då vet jag ungefär iaf !
Har du gått på kungsmad Andreas ?
 

Numeric

Aktiv medlem
a_lyckhammar skrev:
Grattis Eric! Har du tänkt tacka ja?
Tack tack! Ja, jag har tänkt sätta igång med uppgifter iaf. Sen så söker jag asistentplats i stockholm me... Så vi får se vad det blir.

Va inte vi i samma intervjugrupp förra året du och jag?
 

a_lyckhammar

Aktiv medlem
Numeric skrev:
Tack tack! Ja, jag har tänkt sätta igång med uppgifter iaf. Sen så söker jag asistentplats i stockholm me... Så vi får se vad det blir.

Va inte vi i samma intervjugrupp förra året du och jag?

Hmm, har riktigt kasst minne, men jag tror det?
Vad är det för uppgift ni har fått i år?
 
ANNONS