Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Utskrifter i Uppsala

Produkter
(logga in för att koppla)

zootallures

Aktiv medlem
Hej!
Jag skulle behöva göra två eller tre utskrifter i a4-format (ungefär) som jag vill ha klara tills på torsdag e.m., senast. Därför vågar jag inte anlita ett nätlabb. Det skall vara ok kvalitet, men det behöver inte vara "utställningskvalitet" på utskriften.
Min fråga: var kan jag få det gjort här i Uppsala?
Tack på förhand!

Peter
 

ErlandH

Aktiv medlem
Beställer du på Crimson kan du antingen hämta i Stockholm på måndag eller få med post ett par dagar senare.
 

zootallures

Aktiv medlem
Beställer du på Crimson kan du antingen hämta i Stockholm på måndag eller få med post ett par dagar senare.
Tack, Erland. Ja, Crimson är jättebra. Men jag har inte tid att ägna ett par timmar att åka fram och tillbaka till Stockholm och dessutom så blir det väldigt dyrt att åka. Och postgången...tja, jag litar inte på den, helt enkelt, p.g.a. tidigare erfarenheter. Om det hade varit att jag behövt bilderna i mitten på nästnästa vecka; ja, då hade jag chansat. Men nu måste jag ju ha dem på torsdag.
Men tack för ditt snabba svar.
 

Kustbo

Aktiv medlem
Som sagt UFK i uppsala är snabba och med mycket bra kvalitet, Hasse och gänget är kalas bra att handla med så bara knallla in där och beställa.
 
ANNONS