Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Fler kategorier av recensioner

Produkter
(logga in för att koppla)

janc

Aktiv medlem
Saknar kategorier för typiska digitaltillbehör som minneskort, bärbara diskar, backuputrustning och liknande. Föreslår alltså att det läggs upp en sådan, kanske en överordnad grupp "Digitaltillbehör" men några undergrupper.
 

janc

Aktiv medlem
Hmm.. jag lade in produkt och recension för ett par dagar sedan men ser den inte när jag tittar under rubbriken ?
 

jimh

Kodsnickare
Forumpersonal
David godkänner nya produkter innan de syns. Den kommer nog så småningom.
 

elmfeldt

Redaktör
Forumpersonal
Ja tyvärr så får vi in väldigt mycket förslag. Vi måste kolla så att alla är ok och inte redan finns. Just nu ligger vi en bra bit efter, men jobbar på det.
 

janc

Aktiv medlem
Det förstår jag. Blev bara fundersam eftersom det låg en skriven senare uppe så jag funderade på om något gått snett när jag skrev den.
 

Spunken

Aktiv medlem
janc skrev:
Saknar kategorier för typiska digitaltillbehör som minneskort, bärbara diskar, backuputrustning och liknande.
Jag tycker i samma anda att kategorin analoga tillbehör saknas.
Motorframdragare, special-okular och alla specialmojtar som kameratillverkare är så bra på att spotta ur sig. Dessa måste sorteras in i kategorier där de inte riktigt passar och liknande produkter hamnar på olika ställen.
(DR-6 finns i Objektiv/filter OCH Digitaltillbehör. Föregångaren DR-3 kände jag var bäst lämpad att lägga till i Kameror-35mm.)
Så varför inte en kategori (Övriga) Kameratillbehör?
 
ANNONS