Annons

The Screaming guy - Lite läskigt!

Produkter
(logga in för att koppla)

foto-ella

Avslutat medlemskap
Hej igen, alla foto-nördar! :)

Är bara tvungen att lägga upp den här bilden i forumet då jag så gärna vill visa den för alla i hela världen! (Eller ja, alla på fotosidan iaf... de som går och snokar i forumet:)

Läs gärna min kommentar till bilden också.

http://www.fotosidan.se/pools/view/70/1112874.htm

Sedan skulle jag vilja uppmana er alla att visa den fränaste/knasigate bild du tagit utan att tänka på det, alltså att du märkt något när du tittat på bilden efteråt och inte märkte det då du tog bilden.

Ha det gott!
//Ella
 

foto-ella

Avslutat medlemskap

lottawe

Aktiv medlem
Magenta skrev:
Ja, han är blåklädd man som ibland lämnar djungeln och går på stadens gator som en vanlig man.
Såg titeln också och försökte se det samma som du i bilden, men det närmsta seriefigur min syn lyckades locka fram var Homer Simpson;)
 

lottawe

Aktiv medlem
Själv har jag nog några skumma bilder med som andra kanske inte ser detsamma som mig i. En rätt kass som jag sparat bara för ansiktena kommer här. Minns inte ens huvudsakliga motivet så kanske det är ett ofrivilligt avtryck av misstag från början. Omanipulerad så klart och smått skum..

Men kanske bara jag ser ansiktena?
 

Bilagor

foto-ella

Avslutat medlemskap
lottawe skrev:
Själv har jag nog några skumma bilder med som andra kanske inte ser detsamma som mig i. En rätt kass som jag sparat bara för ansiktena kommer här. Minns inte ens huvudsakliga motivet så kanske det är ett ofrivilligt avtryck av misstag från början. Omanipulerad så klart och smått skum..

Men kanske bara jag ser ansiktena?
Ohh scary! Jag ser ansiktena :-D Tycker faktiskt bilden är riktigt cool med sköna färger.
 

stef-n

Aktiv medlem
Kanske inte min fränaste eller knasigaste bild, men jag tycker nog att den passar ganska bra i den här tråden. Jag kallar den för "Skriet" av någon anledning. Upptäckt av en slump i en redan fotograferad isbit.
 

Bilagor

foto-ella

Avslutat medlemskap
Jo, jag tycker då den är frän :-D Tänk vad kula bilder man kan få till ibland.Jag tror jag ska börja leta ansikten i saker och ting från och med nu, hehe. Men bara för det kommer jag nog inte hitta nåra :)
 
ANNONS