Annons

Är detta en landsskapsbild?

Produkter
(logga in för att koppla)

Pollock

Aktiv medlem
tänkte ställa upp i en landsskapstävling idag... är dock tveksam om detta är en landsskapsbild, vad säger ni?

Pollock
 

Bilagor

Sonnaren

Aktiv medlem
Tja, visst är det landskapsfotografi, i den kategorin ingår även "Stadslandskap" och det är väl vad bilden närmast kan klassas som. Har den som utlyser tävlingen inte angivit vilken typ av landskap som avses så platsar den. Är det däremot "Naturlandskap" som avses räcker det inte med träden i högerkanten, egentligen skall inget byggnadsverk skapat av människor vara med i en sådan bild.
Us
 

Pollock

Aktiv medlem
Irriterande... tycker ni att jag bör chansa?

Jag tror de(tävlings ledarna) är ganska seriösa/hårda, och mina andra två bilder är ganska svaga (syns på min profil).
 

AAVERDAL

Aktiv medlem
Om du inte tror på bilden eller tvekar så mycket som du verkar så tycker jag att du skall hoppa över att delta.
 

SmurfMolly

Aktiv medlem
AAVERDAL skrev:
Om du inte tror på bilden eller tvekar så mycket som du verkar så tycker jag att du skall hoppa över att delta.
Meeeen? varför det? Vad hände med friskt vågat....

Deltar du inte så kommer du inte vinna. Deltar du med den bilden så har du i allafall en chans.

Lycka till!
 

Pollock

Aktiv medlem
SmurfMolly skrev:
Meeeen? varför det? Vad hände med friskt vågat....

Deltar du inte så kommer du inte vinna. Deltar du med den bilden så har du i allafall en chans.

Lycka till!

tack malin :)


och tack alla andra för era synpunkter!
 
ANNONS