Annons

Usain Bolts Nikon D4

Produkter
(logga in för att koppla)

ErlandH

Aktiv medlem
Fast det tror jag faktiskt är ett rent misstag. Varför skulle Wixtröm inte vilja sälja till t ex svenskar? Eller britter?
 

Drogen

Aktiv medlem
"Karvade in sitt namn med en skruvmejsel" och "skickas ej till Sverige" fast det är Aftonbladet som säljer den. Dessutom trodde jag Aftonbladet leasade sina kameror. Kan det vara en bluff...
 

ztenlund

Aktiv medlem
"Karvade in sitt namn med en skruvmejsel" och "skickas ej till Sverige" fast det är Aftonbladet som säljer den. Dessutom trodde jag Aftonbladet leasade sina kameror. Kan det vara en bluff...
Det torde i det här fallet vara synnerligen lätt att utröna, om man är intresserad.
 

Brav

Aktiv medlem
Denna personkult! Skaffa er ett eget liv!

Jag har tagit på skyddsvästen med kevlarinlägg för nu räknar jag med ett otal aggressiva kommentarer ;-)

Ha det gott!
 

Dead_Silent

Aktiv medlem
Enligt Dagens Media går pengarna från auktionen till välgörande ändamål. Wixtröm-bröderna är riktigt duktiga fotografer tycker jag, och Jimmy växer bara i mina ögon om han gör en sådan här välgörenhetsgrej.
 

Drogen

Aktiv medlem
Och enligt hans flöde på Twitter så ser det ut att stämma bra. Är tydligen bara jag som är lite nojjig med fejkannonser...
 
ANNONS