Annons
Gammal 2004-09-09, 22:04
Melker Humala

"Skåningen" skrev:

Var framkallar jag det BILLIGAST? Gör inget om jag får vänta en längre tid.
Jag har innan lämnat in mina bilder på en lokal handlare men på deras billigaste alternativ (79 :- för 24 bilder 7dagar). Då skickas de till något av Fujis stora labb. På sista tiden har jag varit missnöld med resultatet där det har blivit "pixligt" (i brist på bättre ord) på bilderna och därför sett mig om efter något annat. När FOTO testade fotolabb härom nummret så fick VSFL hyffsatt betyg och de verkar ju vara billigast så jag skickade iväg, ja lämnade in på Siba alltså, några rullar till dem. Döm om min förvåning när det kommer tilbaka och är MYCKET bättre än Fujilabbet och dessutom bra mycket billigare. Ja jag kan inte annat än rekomendera VSFL framför allt när man väger in priset (49:- 24 bilder).

Melker
Gammal 2004-09-09, 22:30
Patrik Bylund

"Skåningen" skrev:
En enkel fråga bara.När vi ändå är inne LITE på ämnet :)
Var framkallar jag det BILLIGAST? Gör inget om jag får vänta en längre tid.

Hej Hopp !!!

Gå in på www.fotolabo.net och beställ fotopåsar. Påsarna är gratis, framkallning och kopior kostar 39/49 kr för 24/36 (ibland tom 10 kr billigare). Går på 4-5 dagar oftast.
Sen får du dom inscannade med halvkass kvalitet för 19 kr per film oxå...
Gammal 2004-09-10, 22:56
Galaxens President

Kalle Bergström (Kalle B.) skrev i den här tråden som det inte längre gick att svara i :
fuji labbet i Ånge ska läggas ner för att den digitala marknaden nu har tagit över och själv så fotar jag bara digitalt nu och kommer inte att fortsätta med film så jag förstår dem.
Och jag fotar bara mellanformat numera och idag har jag fått en bunt dia i 6x6cm format från Ånge som ligger på ljusbordet just nu, och jag vill inte förstå Fuji (även om jag förståss gör det).
Besvara

Bokmärken

Ämnesverktyg
Betygsätt det här ämnet
Betygsätt det här ämnet:

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 18:18.