Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Fotosidan masters 2016

Produkter
(logga in för att koppla)

MW71

Aktiv medlem
Kul att ha kommit 2:a i sammanräkningen för landskapsklassen, synd bara att Nikon inte skickat något pris till mig...
Någon av de placerade som faktiskt fått något av Nikon, eller är de bara med och sponsrar teoretiskt?
 

elmfeldt

Redaktör
Forumpersonal
Tråkigt att behöva vänta. Nikon svarade dig i Juli att din vinst-kamera inte kommit ut på marknaden och de inte hade leveransbesked men att det gick bra att fråga om det var något. Jag ccar dig och Nikon på det mailet så ser vi vad status är. Hälsningar David
 

MW71

Aktiv medlem
Tråkigt att behöva vänta. Nikon svarade dig i Juli att din vinst-kamera inte kommit ut på marknaden och de inte hade leveransbesked men att det gick bra att fråga om det var något. Jag ccar dig och Nikon på det mailet så ser vi vad status är. Hälsningar David
Tack för svar! Jag har mailat dem med, med förslaget om att jag gärna tar en 105 f/1.4 istället! :D
 

Grevture

Aktiv medlem
Teknikredaktör
Tack för svar! Jag har mailat dem med, med förslaget om att jag gärna tar en 105 f/1.4 istället! :D
Det objektivet kan rekommenderas :)

Värt att notera att de flesta kameratillverkare just nu har problem att leverera vissa av sina kameramodeller. I synnerhet nya modeller där man inte hade byggt upp några lager innan jordbävningen i Kumamoto där en sensorfabrik som levererar till de flesta av tillverkarna slogs ut. Fabriken är tydligen ännu inte uppe i full kapacitet vilket drabbar många tillverkare.
 

MW71

Aktiv medlem
Tråkigt att behöva vänta. Nikon svarade dig i Juli att din vinst-kamera inte kommit ut på marknaden och de inte hade leveransbesked men att det gick bra att fråga om det var något. Jag ccar dig och Nikon på det mailet så ser vi vad status är. Hälsningar David
Hur går det nu med DL-vinsten?? Verkar ju vara en nedlagd linje.. Ni kanske ska byta sponsor på FM??
Har mailat Nikon igen. Ingen big deal, men har man vunnit ett pris så vill man ju gärna ha det. Iaf jag. :)
 

elmfeldt

Redaktör
Forumpersonal
Hej Magdalena! Ja det blev ju lite seg historia det där men jag är helt säker på att Nikon Sverige gjorde vad de kunde. Vi har varit väldigt nöjda med dem som partners och fortsätter gärna med det.

Som jag uppfattat så skall Nikon meddelat dig att du kan plocka motsvarande samma värde i deras Nikon store. Hoppas det blir bra till slut.

Hälsningar
David
 
ANNONS