Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Favoriställen för bröllopsfoto

Produkter
(logga in för att koppla)

casting

Aktiv medlem
Hade det inte varit nyttigt att dela med sig av lite favoritställen för bröllopsfoto och kanske visa eller länka till en bild från stället ifråga? Nu bor vi ju i olika delar av Sverige, men om många bidrar så kan man säkert hitta guldkorn från alla möjliga ställen?
Ska själv vaska fram det jag har att bidra med.
 

andy91

Ny medlem
Ekholmen vid Gränsö slott i Västervik! Helt klart ett av de finaste ställen jag varit på. Ska se om jag hittar någon bra bild när jag kommer hem.
 

dwargert

Aktiv medlem
Jag fotade ett bröllop i helgen vid Örbyhus slott. Mycket vackert ställe med många fina fotomöjligheter från olika vinklar, olika ljus och lite olika miljöer. Jag hade kunnat fota där länge men hade lite tidsbrist så jag hann inte utnyttja stället lika mycket som jag hade hoppats kunna göra. Här är en bild från omgivningarna. Ska lägga upp lite fler bilder så småningom.
http://www.fotosidan.se/gallery/viewpic.htm/1426671.htm
 
ANNONS