Annons

Min sämsta bild (är sämre än din sämsta bild)

Produkter
(logga in för att koppla)

ekcim

Aktiv medlem
Haha riktigt skitroligt att se mindre och större tabbar, vissa bilder skulle jag anse som bra men samtidigt kul att se när bilden inte blir som tanken var.
 

Smurfbyn

Avslutat medlemskap
För ett par år sedan när jag började fotografera försökte jag ta en bild på det som speglade sig i ett bussfönster. Bilden blev antingen för oskarp eller för ljus beroende på vilken vinkel och avstånd jag tog den ifrån. Enda bilden som går att tyda är denna med fel vinkel och avstånd som bara blev lite för ljus och lite för suddig.

Minns än idag hur busschauffören tittade skeptiskt på mig när jag tryckte mig mot bussen i konstiga positioner och fotade hans fönster. Han förstod nog helt enkelt inte vilken proffsfotograf jag var då jag bara hade en liten kompaktkamera i handen. ;-) Kan förövrigt tillägga att jag inte vann Metro Photo Challenge det året heller.
 

Bilagor

Jofo05

Aktiv medlem
Den här kan jag tycka är lite snygg ibland. Men den är helt misslyckad. Jag hade tänkt ta en snygg bild med virvelmotiv medan jag går ned för trappen i ett av tornen i katedralen i Barcelona. Men pga svindel, trötthet i benen och stress från övriga turister kunde jag inte hålla kameran stilla för fem öre.
 

Bilagor

Smurfbyn

Avslutat medlemskap
Den här kan jag tycka är lite snygg ibland. Men den är helt misslyckad. Jag hade tänkt ta en snygg bild med virvelmotiv medan jag går ned för trappen i ett av tornen i katedralen i Barcelona. Men pga svindel, trötthet i benen och stress från övriga turister kunde jag inte hålla kameran stilla för fem öre.
Det var en väldigt fantasifull ide. Synd du inte fick till bilden, hade gärna vilja sett resultatet. Tror det kunnat blivit en riktigt bra bild. Tog själv en bild i en trappuppgång med spiraltrappor, fast nerifrån och upp. La armarna på räcket för att få stöd. Tyvärr var det bara fyra våningar så oändlighetskänslan försvann. Men det verkar vara mer av det i din bild, det lilla man ser. :)
 

snoreeler

Aktiv medlem
Jag tog ett foto på ett skyltfönster med avsikten att få med en hund som speglades i rutan. Men precis då kom en människa förbi och resultatet blev pannkaka av alltihop.
 

Bilagor

ANNONS