Annons

"Du har just upptäckt Vibrant Medias IntelliTXT-teknik…"

Produkter
(logga in för att koppla)

cowboy

Aktiv medlem
Jag brukar inte reagera på blinkande och rörlig reklam, flash, banners och liknande som andra surfare här på fotosidan ibland öser sin galla över.

Men Intellitexthyperlänkarna (som nog introducerats de senaste dagarna?), finns bl a här - de dubbelunderstrukna orden - upplever jag som påträngande och superirriterande, usch!

Kan jag stänga av dem i någon meny någonstans på fotosidan?

Eller måste jag blockera i Firefox Adblock (Tools > Adblock > Preferences > Enable Adblock > http://fotosidan.se.intellitxt.com > Remove ads > Done)?
 

elmfeldt

Redaktör
Forumpersonal
Irrelevanta annonser skall vi genast styra bort. Tekniken är ett test och visar det sig att det skapar mer irritation än det ger, så tar vi bort det.

Nej, de går inte att stänga av.
 

niklasl

Aktiv medlem
Var finns de någonstans, Bo? Hittar dem inte på din länk.
Intellitxt måste annars vara något av det mest irriterande som finns på nätet, i klass med annonser som far runt över hela bilden eller lägger sig över den och måste klickas bort. Fast man lär ju sig snabbt att hålla musen i styr så att man undviker de grönt dubbelunderstrukna orden...
 

elmfeldt

Redaktör
Forumpersonal
Haha, letar du aktivt efter det mest irriterande som finns. Det låter lite motsägelsefullt måste jag säga..
 
ANNONS