Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Film: Bröllopsfotografen

Produkter
(logga in för att koppla)

defiant

Aktiv medlem
Såg en förhandsvisningav filmen i tisdags förra veckan. Handlar inte så mycket om fotografi egentligen.

Första halvan var ganska rolig, och var lite bröllopsrelaterad. Sedan drog den iväg åt ett helt annat håll.

Som helhet var det en ok film, men inget man måste se..
 

Laesk

Aktiv medlem
Såg filmen igår... riktigt bra tycker jag allt :)
Men hur dom fick en 1D mark III + 16-35/2,8 II till att kosta 98 000kr vet jag inte ;)

Slutet va väl dock lite abrupt.. får hoppas på att en tvåa kommer ;)
 

SM0SBI

Aktiv medlem
Såg filmen igår... riktigt bra tycker jag allt :)
Men hur dom fick en 1D mark III + 16-35/2,8 II till att kosta 98 000kr vet jag inte ;)

Slutet va väl dock lite abrupt.. får hoppas på att en tvåa kommer ;)
1Ds Mark III + 16-35 hade kostat det....Såg du fel eller tror dom inte biobesökarna har koll..

Har ej set filmen....
 

Jonte_rm

Aktiv medlem
Det är ju Pölsa och grabbarna från världens bästa film Smala Sussie. Jag måste se den !!!

Varför skulle det vara löjligt för ? Ser skaparen av tråden bara på aktuellet och andra vuxenprogram ?

mvh // Johannes
 

Laesk

Aktiv medlem
1Ds Mark III + 16-35 hade kostat det....Såg du fel eller tror dom inte biobesökarna har koll..

Har ej set filmen....
Jo jag vet, dom menar väl att man skulle tro att de va en 1Ds, men den tar ju inte 10b/sek som när han lekte kulspruta i filmen, å blåste av pipan efter han "mejjat" ner en folksamling =)
 

rosaälvan

Medlem
Själv gjorde det lite ont i mig hur slarvigt han hanterade sin kamera! La den ner på golvet och lämnade den där mitt under en fest bland annat!Ajaj.Men annars en smårolig film, föredrog dock huvudpersonen mest innan hans förvandling till töntig överklasskille men ändå.
 

rumpnissee

Aktiv medlem
Själv gjorde det lite ont i mig hur slarvigt han hanterade sin kamera! La den ner på golvet och lämnade den där mitt under en fest bland annat!Ajaj.Men annars en smårolig film, föredrog dock huvudpersonen mest innan hans förvandling till töntig överklasskille men ändå.
sant, sant!
 

Andyah

Aktiv medlem
tänkte lite mer på filmen som inte med fotandet o göra..utan bilen han kör..han sätter sig i en v70...krockar i stockholm..o då är det en 850 :p
 
ANNONS