Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Min bild i Expressen :)

Produkter
(logga in för att koppla)

Stisse

Aktiv medlem
Har fått min första bild publiserad i dagspress för första gången, i förrgår. Aftonbladet och Expressen var som iglar och ringde o ringde hela eftermiddagen och kvällen.
Skulle få 2000:- av AF men dom fick ett annat scoop om Kungen så dom tog inte med den.
Men Expressen köpte den för 1000:-

och så har man idag varit och skrivit på för sitt första Pressleg.

En riktigt bra foto vecka. Ville bara dela med mig av min glädje.

Trevlig Helg.

/Stisse...
 

Ribbe

Aktiv medlem
Grattis! Skönt som Erik sa att det inte handlade om olvovlig publicering.. Vad var det för bild?
 

Stisse

Aktiv medlem
Var på Soliden på Skansen på Nationaldagen när militärmusikanterna precis skulle börja sitt genrep inför kungens tal senare på kvällen....

Då lossnar en platta i taket ca 1x0,5m stor ned ifrån scentaket ca 10 meter upp, precis där kungen senare skulle ha sitt tal.
Den for i scenen med ett brak, och bara någon meter ifrån en i orkestern.

Bildmässligt är den kanske en av dom sämsta bilder jag tagit då jag slet upp kameran i hast och den var inställd på manuell bländare.
Här är bilden...
http://www.digital-dreams.nu/temp_pic/soliden.jpg
 

KGS

Aktiv medlem
Dramatiskt, men tänk om plattan väntat till kungen stod där och du fångat DEN bilden...
 
ANNONS