Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Hjälp med reklambild på Riesen

Produkter
(logga in för att koppla)

Ribbe

Aktiv medlem
Hej,

Jag ska ta en reklambild på (godiset) Riesen till en skoluppgift. Men jag har just nu slut på idér om hur bilden ska se ut.

Så jag undrar om det finns någon vänlig skäl som skulle kunna hjälpa mig med lite idéer?

Mvh Rikard
 

Bertil Lindgren

Avslutat medlemskap
Bry dig inte om andras ideer..

Tänk, vad är Riesen??
vad betyder det det är för dig?
vad kommer för tankar i deitt huvud??

slappna av och spåna, värj inte för de sjukaste ideerna, där kan det finnas riktiga guldkorn..

lycka till.

exempel,

vad är RIESEN?
chocklad, lyx, töntiga halvöversatta slogans, mörka, manliga, fyrkanter, belöning, nätt förpackning....osv...

gå sedan vidare med några av tankarna och ta dem ett steg till...

lyx, belöning, fyrkantigt......

eller..

töntig slogan, chocklad....

hajjar du??

/b

ps, och viktigast!
GÖR INTE NÅGOT DU TROR LÄRAREN VILL HA UTAN NÅGOT DU TYCKER ÄR BRA... (Möjligen om du går på gymnasiet, göra grejer så som lärarna vill ha känns jävlit gymnasialt...)
 

Ribbe

Aktiv medlem
Okej, den första idén jag fick var att riesen på något sett hörde ihop med kaffe. Jag tänkte om en eller två riesen ligger brevid en kaffekopp skulle kunna fungera. Problemet är bara att jag inte får till bilden som jag vill ha den.

Någon som har någora förslag på passande bakgrund, underlag, ljussättning (av enklare sort) osv? Det enda jag måste kunna få in snyggt är en slogan.
 

_J0nas_

Medlem
När jag spontant tänker Riesen reklam ser jag hur chokladen saktra droppar av biten och blottar lite av innanmätet.

Testa och häng en bit över en värmekälla och börja skjut :)
 
ANNONS