Annons

"Fotobok på köpet"

Produkter
(logga in för att koppla)

Inoran

Medlem
Hej!

Jag måste verkligen vara helt blind men jag fick fotosidan magasin i brevlådan här om dagen och såg på framsidan "Fotobok på köpet! Gör din egen fotobok hos Önskefoto. Värde 179 kr.".
Men efter att ha bläddrat igenom tidningen gång på gång så hittar jag inget om det någonstans.
Kan någon vara snäll och visa mig var det är gömt. ;)
 

sirfck

Ny medlem
Samma här, har dock inte fått tummen ur och börjat prenumerera ännu men blev oxå blåst på en fotobok...
 

elmfeldt

Redaktör
Forumpersonal
Vi har hittat felet. Jag håller på och ta fram åtgärd så att ni omgående kan ta del av erbjudandet!
 

Maxe

Aktiv medlem
Hej alla! Det är ett mänskligt misstag som gjort att flyern med koder inte kom med i tidningen. Ber verkligen om misstag för det. Men hör av er till fotosidanmagasin@pressdata.se så kommer ni få er unika kod hemskickad.
Innebär detta att alla 23000 (upplagans storlek) skall maila till er för att få en unik kod hemskickad? Samtidigt är det således bara de som läst denna tråd som vet hur de skall få tillgång till denna förmån.

Lite mer pudel vore nog önskvärt....

Mvh

Johan Maxe
 

elmfeldt

Redaktör
Forumpersonal
Vi jobbar på flera fronter. Forumtråden och de som hört av sig hade prio och enklast att svara i nu när det var utrett att det verkligen skett. Det kommer komma pudeldokument också.
 
ANNONS