Annons

Fotografiska igen! - onsdag 3/11 kl 18.30

Produkter
(logga in för att koppla)

J0£L

Aktiv medlem
Tack för ikväll allihopa, det var trevligt att strosa runt en sväng på fotografiska. Mitt bildseende var inte på topp ikväll och följaktligen tog jag bara en bild inne på fotografiska som jag blev något sånär nöjd med. Men jag passar på att bjuda på en bild jag tog på väg TILL Fotografiska :).
 

Bilagor

quarc

Aktiv medlem
Tack för ikväll allihopa, det var trevligt att strosa runt en sväng på fotografiska. Mitt bildseende var inte på topp ikväll och följaktligen tog jag bara en bild inne på fotografiska som jag blev något sånär nöjd med. Men jag passar på att bjuda på en bild jag tog på väg TILL Fotografiska :).
Snygga bilder. Jag hade inte fattat man bara skulle lägga upp bilder man var nöjd med :)
 

J0£L

Aktiv medlem
Man gör väl som man vill, tror jag :). Sen är det väl kul att någon dokumenterar det hela från a till ö :).
 

leoni72

Aktiv medlem
Tack alla för en ypperligt trevlig kväll. Massa spännande foton o härligt sällskap. :)

Peter...kul med din dokumentation. Jag ska aldrig glömma kameran mer! Oavsett vad Jon säger! ;)
Joel...härligt med andra inspirerande bilder. Myckte snyggt! :)

Mackan o Martin hoppas ni fick en fortsatt trevlig kväll. Kanske nästa gång eller snart iaf blir besöket mer komplett! ;) Vi längtar nog alla dit! :)

På återseende och återbesök!

/Tina
 

Per Spektiv

Aktiv medlem
Tack för igår!

Hade inte heller någon kamera med mig. Lägger upp bilder i tråden för förra veckans MFS promenad i stället.

Per-Erik
 
ANNONS