Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Utländska fotosidor???

Produkter
(logga in för att koppla)

oge0627

Medlem
Tycker att fotosidan verkligen är en toppen sida och är inne på den varje dag. Jag undrar om det är någon som vet om någon motsvarande sida från något annat land. Det skulle vara roligt att tex beska en fotosidan från australien eller canada och se hur dom tar bilder.
 

Tomasz

Aktiv medlem
Om du mest är ute efter att se bilder så är flickr.com en inspirationskälla av stora mått.
Men när det gäller funktioner för att verkligen använda siten som registrerad medlem så tycker jag att fotosidan är oslagbar. Jag har inte hittat någon som passar *mig* bättre.
 

oge0627

Medlem
Tackar för tippsen. Sidorna är mycket bra men inte i klass med fotosidan. Det jag igentligen är ute efter är typ en fotosida med bilder från något arab, asiatiskt eller sydamreikanskt land. Jag skulle tycka det vore intressant att se hur deras bildspråk ser ut. Tex att dom läser bilder från höger till vänster inom muslimska länder. Behöver inte vara någon super bra sida men någon med fina bilder bara.
 
ANNONS