Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Publicerad i Fotosidan Magasin (1)

Produkter
(logga in för att koppla)

Fasken

Medlem
Hej!
Vet inte riktigt om jag ska skriva här eller inte, men tittade lite på min profil och då ser jag att det står Publicerad i Fotosidan Magasin (1)

Fick ett mail om att bilden på min katt kanske skulle bli publicerad men sen hörde jag inget mera?

Har den kommit med då alltså?
 

claudio021

Ny medlem
japp om det står så har den kommit med... gratttisssss jaa vad ska man säga hehe. verkligen GRYM bild "katt ögat"... den borde du trycka upp för att hänga på väggen ... för den verkligen Fin.
 

StefanN

Aktiv medlem
Det står att jag har blivit publicerad två gånger, men jag har bara kommit med en gång. Så det kan uppenbarligen bli fel ibland, även om så inte verkar ha varit fallet här.
 

sofia_e

Aktiv medlem
Samma sak hände mig, häromveckan ang. det senaste numret.... Jag var säker på att min bild skullle komma med, men icke. Men ikonen ligger där på min profilsida....
 

Maximus3D

Aktiv medlem
Jag såg nu att det står samma sak på min profil, men jag har ingen aning om vilken bild det kan gälla och jag har inte fått något mail heller om det. Så det kanske bara är en glitch i systemet som gör att det står att jag har en bild publicerad.

/ Magnus
 
ANNONS