Annons

Skrivarkalibrering

Produkter
(logga in för att koppla)

Stene_68

Aktiv medlem
Hade det problemet med min Epson P600 i början och det berodde på att jag valt låg utskfritskvalitet. Testa att med högre kvalitet.
 

Joppe61

Aktiv medlem
Jag är ledsen att jag inte har svarat er, men hamnade på lasarettet och kom hem idag så jag har inte testat något än men kommer meddela resultat snart.
 

Joppe61

Aktiv medlem
Nu har jag testat en massa olika inställningar, skapat mallar och dragit in bilderna i men inget hjälper, dom blir förstora. Beroende på inställning så varierar det mellan 6-11 mm för stort.
Jag har kollat drivrutuner och skrivarkompabilitet med Mac OS-x mojave allt är rätt, det kostar ju pengar och sitta med en massa testbilder hela tiden.
Börjar ge upp på det här.....

Ps tack för er omtanke. :)

Johnny
 

Artis

Aktiv medlem
Nu har jag testat en massa olika inställningar, skapat mallar och dragit in bilderna i men inget hjälper, dom blir förstora. Beroende på inställning så varierar det mellan 6-11 mm för stort.
Jag har kollat drivrutuner och skrivarkompabilitet med Mac OS-x mojave allt är rätt, det kostar ju pengar och sitta med en massa testbilder hela tiden.
Börjar ge upp på det här.....

Ps tack för er omtanke. :)

Johnny
Uppdaterade Epson skrivardrivrutiner till de senaste? Kontaktat Epson- resp. Apple support?
 
ANNONS