Annons

Supererbjudande på SONY i Scandinavian Photos nya butik 6/5 i Stockholm

Produkter
(logga in för att koppla)

Trued

Aktiv medlem
Köp en valfri A7 Kamera och få ett FE 35 f/2.8 på köpet.
Blir en a7s med det objektivet + att jag idag sålde min a99 hos Scandinavian Photo. Så skönt att slippa sälja på Blocket..... har inte använt kameran på ett år. a7r och Panasonic FZ1000 är arbetshästarna. a7s blir ett perfekt komplement. Känns som ett dreamteam med a7r och a7s.
Kl 10:00 imorgon öppnar dörrarna på Sveavägen!
 

Håkan Bråkan

Aktiv medlem
Gäller det bara det som finns i lager eller även med senare leverans är frågan! Annars kan det bli kö och bäst att offra förmiddagen om man vill vara säker på att få någon kamera. Tittar man på deras lagersaldo så finns t ex bara två st a7s i nya butiken så de har kanske inte tänkt sälja så många. Och bara fyra vanliga a7.
 

Znutt

Aktiv medlem
Frågade om man kunde beställa telefon/internet men det funkade inte var bara mellan 4 ögon
Så vi lantisar får vackert sucka.....
 

Trued

Aktiv medlem
I och med att jag bytte in min a99 idag så var en del av affären en a7s imorgon. Jag är inte orolig för mitt exemplar. Har redan börjat bygga om i mina Pelican cases.
 

Trued

Aktiv medlem
Får man fråga vad man får man i inbyte för en a99 ?
Självklart Znutt. En a99 + batteripack/handgrepp i NYSKICK inte en repa. 8000 SEK hos SF.
På två år rasar "modern" elektronik mycket. Ser en kamerakostnad/tagen bild så närmar en sig vad det kostade en gång i tiden med att fotografera med diafilm /ramar / lådor etc.
Vem har sagt att vår roliga hobby skulle vara billig?
 

Trued

Aktiv medlem
Uppdaterar FIRMWARE till 1.20 på den nyupphämtade a7s. Trevlig ny butik med mycket trevliga fotografer!
 

Jonas Markstroem

Aktiv medlem
Är det någon som nappat på erbjudandet och faktiskt fått ett objektiv?
Jag köpte ytterligare en A7:a men det utlovade objektivet har jag inte fått ännu (2 veckor snart).
 

Trued

Aktiv medlem
Tror att det var just en tillfällig objektivbrist. jag fick det allra sista de hade och det var 15 min efter öppningsdags. Stefan Mann Chefen på SP berättade att de sålt mycket a7/a7r/a7s.
 
ANNONS