Annons

Tips på fotograf som tar trollska naturbilder med sagostämning önskas

Produkter
(logga in för att koppla)

Drazil

Aktiv medlem
Hej!

Är det någon som kan tipsa om någon proffsfotograf som tar trollska naturbilder, gärna med sagostämning och, så vore jag mycket tacksam. Med trollsk och sagostämning, tänker jag på element som dimma, gamla skogar m.m. där ljuset i bilderna är mycket stämningsfullt. Stämningsfulla bilder råkar vara min passion lite grand så jag skulle behöva högkvalitativ inspiration. :)

Lite nyfiken också på vem som är den mest erkända naturfotografen i världen just nu som anses ta "bäst" bilder?

Vänligen, Daniel
 

Bobbo V

Aktiv medlem
Terje Hellesös portfolio innehåller en hel del av den varan. Han är en mycket duktig naturfotograf.

Annars kan väl Hans Strands bok om skogen vara nått. Han anser väl jag vara en av de skickligaste naturfotograferna, även internationellt sett.

Galen Rowel som så tragiskt omkom för något år sedan är av många ansedd som den skickligaste naturfotografen.

Frans Lanting är mycket skicklig.

Mattias Klum är bra och såklart erkänd. Särskillt när det gäller berättande naturfoto.
 

Drazil

Aktiv medlem
Sagolikt tacksam för så snabba svar. :) Ska kolla in de för mig okända fotograferna bums! Fler tips mottages förstås gärna.
 
Senast ändrad:
ANNONS