Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Någon fotograf som vill fota vårat bröllop?

Produkter
(logga in för att koppla)

EMA85

Ny medlem
Hej vi undrar om det finns någon som är intresserad av att fota på vårat bröllop som vi ska ha i Falkenberg den 13 mars nästa år.
Är ni intresserade så får ni gärna skriva vad det kostar för en hel eller halv dag.

Mvh Sonny
 

Andreas S Eriksson

Aktiv medlem
Hej vi undrar om det finns någon som är intresserad av att fota på vårat bröllop som vi ska ha i Falkenberg den 13 mars nästa år.
Är ni intresserade så får ni gärna skriva vad det kostar för en hel eller halv dag.

Mvh Sonny
Det finns en avdelning med "jobb finnes" här på FS som används för sådana här förfrågningar.
Gå till Fotografer i menyn här ovan och sedan längst ner i menyn som kommer upp.
 

bengt-re

Aktiv medlem
Eller så bjuder du in någon/några helt oerarna men ambitiösa som får testa - större risk för misslyckade bilder, men mer spännande - jag gjorde så när jag gifte mig och jag ångrar inte det beslutet - fick många strålande och lite ovanliga bilder !!!
 
ANNONS