Annons

Så tokigt det kan bli!

Produkter
(logga in för att koppla)

fripix

Avslutat medlemskap
Man brukar ju säga att all reklam är bra reklam, men det vete f-n i det här fallet...Undrar hur det går för stackars Gareth idag.
 

kokkaffe

Aktiv medlem
Ja jag är då i alla fall imponerad av den duktiga fotografens bilder...de krävs ju trots allt rätt mycke skicklighet att misslyckas med nästan samtliga 400 kort. Och förmodligen fotade han betydligt mer än 400 kort...Man skulle ju tycka att han rent statistiskt borde lyckats bättre. Men skicklighet åt fel håll är ochså skicklighet...om än en mer naturlig sådan än något man övar på.

De tragiska är ju att han förmodligen trodde på att de skulle bli nöjda. För hade han velat lura dem skulle han kunnat spara tid på att ta betalt i förskott och lämmna landet. Falsksångare som inte är medveten om hur falskt de sjunger verkar även finnas i fotovärlden.
 

kokkaffe

Aktiv medlem
Han verkar ha låtit "Ross Parry Agency" ta hand om bilderna, som nu sprids till nyhetsmedier över hela världen!
Haha! Ja de var ju ochså ett sätt att tjäna pengar.

1.Var värdelös på fota brölopp.
2. Bli stämd och sälj dina dåliga bilder så alla kan skriva i nyheterna om hur dålig du är och ger dig en peng för bilden.

Karriärsmöjligheterna är dock kanske lite begränsade...
 

ND300

Avslutat medlemskap
Hela hennes vänstra arm saknas och blombuketten hänger i luften. Kan en bild bli sådär med en kamera?

Undra vad han haft för en kamera egentligen. Det ser riktigt skumt ut på bilden.
 

johannaj78

Aktiv medlem
Som redan påpekats så är det så överexponerat att man inte ser skillnad på ärmen och resten av klänningen. Det som hänger ned på ryggen är slöjan.
 

ND300

Avslutat medlemskap
Som redan påpekats så är det så överexponerat att man inte ser skillnad på ärmen och resten av klänningen. Det som hänger ned på ryggen är slöjan.

Har nog inte mycket med varken över/under exponeringar att göra att vänstra/högra armen är borta men vad vet jag.

Hade dock för mig att exponeringar inte har direkt med sånt att att göra, och kan "trolla" bort saker hit och saker dit.
 
ANNONS