Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Yann Arthus-Bertrand i Göteborg

Produkter
(logga in för att koppla)

Jimsan

Aktiv medlem
Ni har väl inte missat att Yann Arthus-Bertrand har en utställning på Brunnsparken i Göteborg.
Utställningen heter "Jorden sedd från ovan" och är ute på en sorts världsturne just nu.
Har för mig att den var i stockholm i höstas.

Helt klart sevärd utställning. Utomhus på stora montrar sitter 1,5 metersbilder i massor.

Utställningen är öppen dygnet runt och håller på fram till 28 September.
 

Bilagor

Lindaliten

Aktiv medlem
Det måste vara samma utställning som i Stockholm för ett eller två år sen? Tycker mig känna igen bilden på bilden där... =)
Helt klart sevärd isåfall!




*och den dagen jag lär mig läsa ska jag vara tyst. Såg just att du just skrev det. Jaja*
 

Kodiak

Aktiv medlem
Här är en tidigare diskussion på fotosidan om utställningen i Stocholm.

Här är utställningens hemsida och här är fotografens hemsida.

Jag tyckte utställningen var super.
Ta god tid på er...

/Svante
 

Jan vdV

Avslutat medlemskap
Dom som har chans att se utställningen i Göteborg eller någon annanstans kommer inte bli besviken.
Fantastiska kompositioner från milt sagt ovanliga vinklar!
 

marco

Aktiv medlem
Det är på Gustaf Adolfs torg som utställningen står. Försöker man leta efter den i Brunnsparken får man leta länge...
 

Jimsan

Aktiv medlem
Helt riktigt. Men skall man åka buss dit så står det brunnsparken på hållplatserna runt om torget. :)
 
ANNONS