Annons

Blom- och insektsmakro?

Produkter
(logga in för att koppla)

Arleklint

Aktiv medlem
Jag ber om ursäkt, jag verkar hopplös just nu, men en tanke dök upp helt ofrivilligt...

Utan att göra några närmare planer ännu vill jag bara höra om några av er skulle vara intresserade av en endags fototräff i Stockholm där vi enbart koncentrerar oss på makrofotografering i naturen.

En träff där vi alla kan lära och inspireras av varandra.
 

Zporty

Aktiv medlem
Bra initiativ

Jag är absolut intresserad, då macrofoto är en av mina stora passioner. Bor dock en bit från Stockholm, men det finns ju en mängd färdmedel som skulle kunna lösa det problemet.
 

Arleklint

Aktiv medlem
Ja jag bor ju i Stockholm, därför tänkte jag mig Stockholm. Om det finns intresse för detta kan man ju lägga träffen på en annan plats så att det blir så nära som möjligt för så många som möjligt.
 
Senast ändrad:

Zporty

Aktiv medlem
Ja det är rätt tänkt. De flesta är ju från Stockholm eller dess omnejd, och för oss andra så går det ju relativt lätt att ta sig till vår huvudstad - både tåg och bilar går ju åt det hållet.
Jag har ingenting emot att åka till Stockholm för att fota - bara det blir en tidpunkt som passar så...
 

Arleklint

Aktiv medlem
Jag rycker i denna makrotråd igen...

Om vi skall hinna med en träff för makrofotografering innan det är alltför sent på året så bör det ske nu!!!

Jag tänker mig att åka till Bergianska trädgården Lördagen den 11 oktober kl 07.00 (ungefär vid solens uppgång)

Ni som gillar makrofoto och vill byta kunskaper och erfarenheter med andra kan väl hänga på.

Efter fotandet kan vi ta en gemensam fika eller lunch på lämpligt ställe.

Häng på!
/Janne
 

Damocles

Aktiv medlem
BLÄ, jag jobbar, samt att jag inte har nått makroobjektiv, det fick biber... ;)
iofs funkar mun E-10... men men... det får bli en annan gång då jag inte jobbar.
 

mollan

Aktiv medlem
Orkar folk gå upp så tidigt!?

Vi ska dra upp båten (nej inte för hand) i helgen. Så det blir mest serva motor och sånt för min del. Hade gärna hängt med annars.
 

Arleklint

Aktiv medlem
Synd Mollan och Peter, Dom som kan och orkar kan ju komma. Andra kan komma senare, alla möjligheter står öppna. Kommer ingen fotar jag själv.
 

Arleklint

Aktiv medlem
Dåligt med napp, men jag är där...

Jag kommer vara vid Bergianska trädgården kl 07.00 i morgon bitt lördag för att fota macro. Vill någon dyka upp så är det bara att komma.

Mitt tel: 0708-669612
 
ANNONS