Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Los Angeles.

Produkter
(logga in för att koppla)

Timo Julku

Avslutat medlemskap
Har sagt / Fragat detta innan.

Men i alla fall ar det nan som bir i Los Angeles, eller har vagarna forbi nu under semester tider sa kan ni skicka ett ohoj! Sa kan vi ta en kall nere i Venice o snacka lite, alltid skoj me nya ansikten och bekantskaper.

MVH,

Timo
 

Calle S

Aktiv medlem
Skribent
Timo Julku skrev:
Sa kan vi ta en kall nere i Venice o snacka lite, alltid skoj me nya ansikten och bekantskaper.
Suck...om jag bara hade råd skulle jag hälsa på min vän i Pasadena....och en bärsa i Venice låter inte helt fel. Är gitarr-farbrorn på rollerblades kvar?
 

Timo Julku

Avslutat medlemskap
Kan Venice ser jag...
Jo jag tackar, det ar val kanske sadar ett 50tal par vi snackar om med den beskrivningen...

:)
 

Calle S

Aktiv medlem
Skribent
Timo Julku skrev:
Kan Venice ser jag...
Jo jag tackar, det ar val kanske sadar ett 50tal par vi snackar om med den beskrivningen...

:)
Kan inte Venice speciellt...men jag tänker på den där tanten och snubben som uppträder ganska ofta, tror de är gifta.

Själv är jag dock föga intresserad av gatumusikanter och sånt, men lite kul är det allt ibland.
Sen vad jag minns av Venice är väl att, var det på onsdagar?, vem som helst med någon form av trumma samlades där och spelade hysteriskt? Det var askul!
 
ANNONS