Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Video mjukvara

Produkter
(logga in för att koppla)
Vet någon råd då det gäller att välja mellan videoredigeringsprogrammen Pinnacle och Sony Vega.
Sonys Vega kan man ladda ner för test under 30 dagar detta kan jag inte finna gällande Pinnacle.

Är beredd att lägga runt 1000 lappen. Då platsar både Pinnacle och Sony.

//Michael
 

jimmiegrunde

Aktiv medlem
Kör på Sony Vegas; du får väldigt mycket för pengarna!
Jag använder det nästan dagligen och det är stabilt och allmänt användarvänligt.
 
Sony Vega känns onekligen som ett bra prisvärt program.
Om jag inte får några andra kommentarer som omvänder mig blir det Vega.

Tack för ditt svar - Michael
 

Poteta

Aktiv medlem
Jag röstar också på Vega alla dagar i veckan. Har haft båda, dock inte senaste versionen av Pinnacle så helt rättvist är kanske inte mitt råd. Pinnacle kraschade lite som det ville men det har aldrig hänt med Vega. :)
 

mattias.ranbro

Aktiv medlem
Jag tycker mycket om CyberLink PowerDirector. Det är väldigt lättanvänt men kanske inte har så många funktioner som Sony Vegas eller Adobe Premiere. Det klarar av att tillverka nya filmer utan att koda om filmen ifall det inte är nödvändigt. Alltså ingen förlust i bildkvalité och snabbare färdigställning av filmen.

/Mattias
 
ANNONS