Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Leica-träff Stockholm 18 november

Produkter
(logga in för att koppla)

pullman

Aktiv medlem
Hej Leicavänner

Det blir Leica-träff i Stockholm i november. Wibergs Foto kommer delta med ett urval av utrustning från M, X, T och D serierna. Wibergs undersöker även om det kommer gå att få tillgång till utrustning som ska visas på Fotomässan.

Datum och tid är satta till tisdag 18 november kl 1900. Plats blir centrala Stockholm och kommer beror på hur många som kommer - mer information följer så watch this space.

Svara gärna i den här tråden om ni kan komma. Och, förstås, ta med egna kameragrejer att visa. Har ni frågor är det bara att höra av sig.

Ser mycket fram emot att träffas.

Philip

Ps. Se även denna LUF-tråd: http://www.l-camera-forum.com/leica-forum/forum-member-meetings/351524-leica-meeting-stockholm-18-november.html
 

pullman

Aktiv medlem
Bumpar denna tråd för att undersöka om det finns mer intresse. Vi är i nuläget en mindre skara entusiaster men alla är varmt välkomna. Jag återkommer om lokal men som sagt tidigare blir det centralt.

Vänliga hälsningar
Philip
 

pullman

Aktiv medlem
Leicavänner

Vår träff närmar sig. Vi träffas kl 19.00 på Mornington Hotel (Nybrogatan 53, http://www.mornington.se/stockholm). Jag har reserverat brasseriet i namnet "Philip".

Från Wibergs Foto kommer både Peter Gustafsson och Lars Erik Jansson, vilket är väldigt roligt.

Dessutom kommer en av Sveriges mest kända Leicafotografer, Anders Engman, något som kommer bli mycket inspirerande indeed.

De som vill delta, vänligen svara i tråden eller skicka mig ett PM.

Det skall bli mycket roligt att träffas. Varmt välkomna!
Philip
 

pullman

Aktiv medlem
Vad roligt - Joakim, Mattias, varmt välkomna och Mattias, stort tack för att du spred ordet vidare och tar med en kamrat. Ser fram emot att träffa er alla tre!
Vh
Philip
 
ANNONS