Annons

Pianoläxa!

Produkter
(logga in för att koppla)

Magnus Wahlgren

Aktiv medlem
Jag tycker ni är så duktiga på efterbehandling. Skulle vara kul att se vad ni kan göra med denna bild. Jag tycker själv att den är lite surrealistisk och skulle väl själv gå på det temat.

F ö tycker jag att 50 kbyte är väldigt lite att utgå ifrån...
 

Bilagor

Magnus Wahlgren

Aktiv medlem
Tack, Gunnvor. det var en cool version!

Vad har du gjort med bakgrunden? Du har lyckats trycka ihop perspektivet på något sätt...

Jag vet inte hur jag ska lägga upp en länk till en större bild. Jag har ingen hemsida. Får kanske lägga upp den som kritikbild...
 

sebbfolk

Aktiv medlem
Jag har plockat ut detaljer ur bilden som jag har förstorat och förvrängt, suddat till, skärpt upp och mixtrat med.
Om du vill kan jag lägga ut den för en period på min sida, skicka den till mej per mail i så fall.
 

Magnus Wahlgren

Aktiv medlem
Superläckert, Tobias! Det här med hemläxa är en av de mest spännande funktionerna på fs, tycker jag.

Jag skulle alsdrig ha kommit på att göra så här. Känns som en omslagsbild av något slag, kanske till en bok.

Jag måste se om jag kan göra något liknande med bilden här hemma.

Smart att lägga ut den modifierade versionen stor också.

Måste fixa till en enkel hemsida snarast!
 

thompan

Aktiv medlem
är det bara photoshop man kan göra sådana här fantastiska saker eller kan man göra det i elements åsså?eller kanske något annat prog. behövar man några plugins?
 

ariadne

Aktiv medlem
det mesta kan du göra i elements. jag har bara elements och de flesta funktionerna finns.
iallafall de som jag använder mest.
 
ANNONS