Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Ointresserade säljare !

Produkter
(logga in för att koppla)

Nikon

Aktiv medlem
Tänkte bara kolla om det är flera än jag som råkat ut för ointresserade annonsörer här på fotosidan.Jag har skickat frågor om saker de har haft till salu här på salutorget,till en person har jag skickat ett flertal mail men inte ett ljud till svar.Kan det vara så att funktionen att radera sin annons när man sålt sitt objekt inte finnes, eller hur fungerar det? jag tycker i alla fall att man kan bekväma sig med att svara när man fått en fråga.:mad:
 

Olivlunden

Aktiv medlem
Jo, jag håller med dig. Om man inte svarar ska man ju inte annonsera.. :mad: Det är taskigt men ibland verkar det som om folk är slarviga. Kanske är det omedvetet, vad vet jag? Alla vet ju hur Internet kan strula ibland.. Du har nog bara haft otur.. ;)
 

Bjorn

Aktiv medlem
Jag har också råkat ut för det... fick vänta i två veckor innan jag fick svar på mitt mail och då hade jag blåst mina pengar på annat. :(
 
ANNONS