Annons

Tema sökes

Produkter
(logga in för att koppla)

Frycek

Medlem
Vilket tema ska jag välja till min fotokurs. Vi ska börja med ett stort projekt. Där vi ska ta cirka 100 bilder inom ett särskilt tema. Valfritt tema. Något förslag.
 

Calle S

Aktiv medlem
Skribent
Frycek skrev:
Vilket tema ska jag välja till min fotokurs. Vi ska börja med ett stort projekt. Där vi ska ta cirka 100 bilder inom ett särskilt tema. Valfritt tema. Något förslag.
Något som kanske är mördande tråkigt men väldigt lärorikt; plåta 100 skorstenar.
Jag skojar inte. Hitta olika vinklar, olika ljus, olika perspektiv.
 

Sandtroll

Medlem
Trevligt!

Jag har hört...en bild säger mer än tusen ordm, men varför inte ta hundra ord och en bild för varje ord, eller rentutav en dikt eller del av bok?

Eller ta hundra lagar och iscensätt =)
Hitta dom tokigaste lagarna....

Jag gillar händer, skulle gärna se hundra par händer som tecknar något fint budskap i teckenspråk.

Lycka till med vad du än väljer!
 

Numeric

Aktiv medlem
Personligen har jag ganska snart tänkt börja ett fotoprojekt inriktat mot arkitektur.... Kanske kan vara något...? Leta intressanta byggnader, vinklar och ljus.
 
Jag tycker att du ska fundera på vad du själv tycker är intressant att fota och vilken inriktning du vill välja till ditt tema. Jag tycker om att fota porträtt så jag skulle nog skildra olika människor, olika åldrar, olika känslor... Lycka till! :0)
 
ANNONS