Annons

Någon med eos-utrustning i Malmö - VIKTIGT!

Produkter
(logga in för att koppla)

Justus

Avslutat medlemskap
Imorron skickas en EOS 30 med Bp-300 samt en del annat smått o gott via PF mot mitt håll, och jag har med säljaren kommit överens om en "ångervecka" då jag kan testa kameran.

Problemet är att jag inte har något EF-objektiv att testa kameran med under ångerveckan.

Därför skulle jag gärna vilja komma i kontakt med någon vänlig och kunnig Malmöbo (med eos-utrustning) som har lust och träffa mig över en fika (som jag såklart bjuder på) och hjälpa mig att leta fel på kameran samt testa med objektiv.

Hoppas verkligen att någon har lust o hjälpa mig med detta, tack på förhand // Justus Ragnarsson.
 

stranden

Aktiv medlem
test..

Tja..

Jag hade kanske kunnat bistå med hjälp.. Jag kan nog inte hjälpa dig leta fel på kameran, då jag inte är hemma alls på film kameror och synnerhet inte den EOS 30 du tänkte köpa. Låna dig ett objektiv däremot, hade jag dock iofs kanske kunnat göra..
 

Justus

Avslutat medlemskap
Tack så mycket! Jag hör ev. av mig snart till en av er.

Ingen eos-30-kunnig då? Som kan hjälpa mig o leta efter fel?
 
Jag har haft en EOS 30:a, om du vill så kan jag titta på den. Jag har både blixtar och objektiv om du vill testa.

Maila mig så kan du få telefonnummret om du vill att jag ska titta på den. Det är ju ingen större skillnad på kameror rent användarmässigt så jag tror vem som helst kan se om den fungerar. Enklast är ju att bränna en rulle dia så ser du ju om allt fungerar.
 

Justus

Avslutat medlemskap
Visst kan jag se ifall slutaren, spegeln är Ok osv.

Det var mest ifall det var något elektronikfel eller om någon funktion strejkade osv, och eftersom jag inte har nåt objektiv än...

Jag slänger iväg ett mail...
 

Justus

Avslutat medlemskap
Fått kameran nu :) ... Tänkte kolla här ifall någon har möjlighet att träffa mig en kort stund idag och låna ut ett objektiv, eftersom jag i veckan endast är ledig under dygnets mörka timmar.

Jag lämnar såklart pant ifall ni vill känna er säkre medan jag plåtar en rulle dia på stan...

Det är bara o höra av sig; justus_ragnarsson@hotmail.com
 
ANNONS