Annons

.

Produkter
(logga in för att koppla)

Niclasfoto

Avslutat medlemskap
---Först och främst,-Hur skulle vi veta vad ni önskar för resultat med er bild??!
---Grundlaget som läggs i kameran är det som gäller, enligt min filosofi....:)
---Det är absolut mkt i denna bild som fungerar och som jag upplever som bra men helt klart så har jag mest problem med partiet under nivån med fötterna.......
---Fler försök ger nog resultat.../Niclas.
 
Senast ändrad:

slutstation

Medlem
Redigerad bild

Så här kan det se ut enligt mig. Försiktigt returscherad lite utjämnat ljus och balanserat den ojämna färgtemperaturen för jag antar att det var meningen att bilden skulle se ut ungefär som du plåtat den?

Mvh Lars
 

Bilagor

jns

Aktiv medlem
OT..

men vad använder du för bakgrunder Daniel? Är det konvensionella pappersbakgrunder eller har du kanske något tips på billiga alternativ. Du verkar ju ha en del att byta med..

Skall försöka hinna få till ett litet bidrag jag också

Åter till ämnet...

//snål-jns
 

Grubbe

Aktiv medlem
Daniel, hoppas du inte tar illa upp för denna brutala hantering av din bild. Ett snabb "utkast" bara så att säga. Vet inte heller vilken typ av ändringar du hade tänkt dig. Tyckte hon hade nåt änglalikt över sig som kunde vara värt att framhäva. Som sagt, väldigt hastverk bara för att visa idén.
 

Bilagor

AnnaHarr

Aktiv medlem
Som kontrast till Kents variant... en vill inte synas, vill inte finnas, ensam vänd från ljuset eller nå´t så´nt...
 

Bilagor

Senast ändrad:

Estethia

Aktiv medlem
jaha.. så fastnade man här ändå igen.. ;o)
eller... jag höll på med en massa annat och så slank lite efterbehandlingar in emellan som lite pauser.
det blev några stycken.

jag har varit fräck och "bakat in" Jan Kellgrens fenomenala bild "Container i några versioner. (hoppas du inte tar illa upp, Janne)

åkejrå.. here goes....
 

Bilagor

stoltz

Aktiv medlem
Här är mitt bidrag - Electric Girl

Övergångar och sånt kan göras bättre om man lägger ner lite mer tid på det. Något som jag inte hade.
 

Bilagor

ANNONS