Annons

Fota BB King?

Produkter
(logga in för att koppla)

Stephen E

Aktiv medlem
Hej!

Jag skulle behöva en fotograf som är intresserad av att fotografera på BB Kings konsert på lördag den 22 maj på Konserthuset.

Jag kan inte komma till Stockholm då.

Intresserade kan få fotopass och/eller presspass om de hör av sig till mig.

Materialet skall användas till en dokumentär om gitarrister och kompositörer.

PolarPresskonferensen hålls på fredagen 21 maj kl.13:00 i Kungl. Musikaliska Akademiens ledamotssal, Blasieholmstorg 8, Stockholm

Eventuellt kan press- och fotopass ordnas till presskonferensen.

Behöver även intressent till fotografering när H.M. Konungen delar ut årets Polarpris i Konserthuset måndagen den 24 maj kl. 16.30.

Ni gör mig en tjänst och ni får ett fototillfälle.


Hälsningar
Stefan
ArtGraphics

malisth@hotmail.com




"B.B. KING EMOTTAGER POLAR MUSIC AWARD

Stikkan Andersons Musikprisfond i Kungl. Musikaliska Akademien inbjuder till Polarpresskonferens.
Fredagen den 21 maj kl 13.00 äger årets presskonferens rum i Kungl. Musikaliska Akademiens lokaler. Presskonferensen sker på engelska. Datum/tid: fredag 21 maj 2004 klockan 12.45 - 14.00 Plats: Kungl. Musikaliska Akademiens ledamotssal, Blasieholmstorg 8, Stockholm
H.M. Konungen delar ut årets Polarpris i Konserthuset måndagen den 24 maj kl. 16.30. "
 

Stephen E

Aktiv medlem
Re: Betalning:

Detta är endast tänkt för amatörer troligen.
De professionella har troligen redan access till detta evenemang, fotopass etc. eller kan ordna vad jag erbjuder själva.

Ni får sälja bilderna vidare själv.

Det jag vill ha för framskaffande av foto/presspass är fritt användande av bilderna för dokumentären.

Ni blir i detta fall arbetande för ArtGraphics, och kan därigenom få tillträde till dessa evenemang.
Förslaget riktar sig i första hand till de som inte kunnat skaffa sig access på annat sätt.


Stefan
ArtGraphics
 
ANNONS