Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Mitt speedwaygalleri (beskärning)

Produkter
(logga in för att koppla)

micke_j

Aktiv medlem
Hej,

Slängde inatt upp ett litet galleri från gårdagens speedwaymatch i Kumla. Jag satt i Luxo Stars-klacken och fotade därifrån så objekten var en 40-50 meter från mig, därav fick bilderna bli ganska små. Men jag hade nog gjort dem i liknande stolek ändå för att anpassa till lägre upplösningar som folk använder sig av. Tycker ni att det är fel eller blev det bra?

Vad tycker ni om mitt sätt att beskära dessa bilder? Jag ville att de skulle bli lite annorlunda. Blir så lätt att bilderna blir så likadana annars, speciellt när det gäller speedway.

Kom med komentarer anågende detta så är ni snälla.

Bilderna finns på http://hem.bredband.net/difference under "Speedway".

/Micke
 

micke_j

Aktiv medlem
Insåg att jag skrev detta inlägg under fel forumsdel.

Ni kan svara under...

Forum > Utrustning och teknik > Foto och datorn > Mitt speedwaygalleri (beskärning)

... istället...
 

micke_j

Aktiv medlem
hmmm, verkar som ngn admin tog bort in lägget under Fota och datorn.... men ligger inte inlägget fel i denna kategori då? du kan väl flytta det i så fall?
 

wiggin

Aktiv medlem
Du funkar, men jag skulle nog hellre sätt att du valt ett utsnitt och använt det på alla "smala" bilder och kanske ett utsnitt på de stora bilderna. Istället för olika storlekar på alla bilderna
 

micke_j

Aktiv medlem
Senast ändrad:

micke_j

Aktiv medlem
Ja, jag håller nog med. Båda är fina, men den beskurna ger mer action. I den andra är det lätt att man tittar på anant än det man ska titta på, dvs förarna.
 
ANNONS