Annons

Gör det själv: Digitalkamera

Produkter
(logga in för att koppla)

jimh

Kodsnickare
Forumpersonal
Men den har i alla fall en donk där fram!

(nej nu måste jag sluta med det här)
 

julgus

Aktiv medlem
Hej

komplett vanvett.. kanske nåt för.. vad är det han heter nu igen.. :D .. han ni vet som är komplett insnöad på digitalakameror och deras utomförträfflighet

Mvh
Johan
www.motljus.com
 

pettersson

Aktiv medlem
julgus skrev:
Hej

komplett vanvett.. kanske nåt för.. vad är det han heter nu igen.. :D .. han ni vet som är komplett insnöad på digitalakameror och deras utomförträfflighet

Mvh
Johan
www.motljus.com
Jahaaaaaaa... Han med ett kort namn, vad är det nu han heter, tar många trevliga bilder, hmmm... nu håller han på och tjafsar om någon benämning av något slag...:D

Andreas.
 

pettersson

Aktiv medlem
Ha, ha, ha, ha,:D jävlar vad jag skrattade när jag såg vad det var frågan om, den där kan man hålla sig road åt resten av denna veckan. Men alltså längre ner på sidan verkade han ju ha lyckats ganska bra, så sopiga var ju inte bilderna på garaget och pengen.

Andreas.
 

flutte

Aktiv medlem
Men frågan kvarstår...

... vad skall man kalla den här typen av kamera, för med utbytbart objektiv är den klart mycket mer avancerad än en nomal lådkamera, men den saknar ju de flesta inställningsmöjligheterna, ungefär som en kompaktkamera...

En kompakt digital systemlådkamera?

:)

/Fredrik
 

sagan

Avslutat medlemskap
julgus skrev:
Hej

komplett vanvett.. kanske nåt för.. vad är det han heter nu igen.. .. han ni vet som är komplett insnöad på digitalakameror och deras utomförträfflighet

Mvh
Johan
www.motljus.com

pettersson skrev:


Jahaaaaaaa... Han med ett kort namn, vad är det nu han heter, tar många trevliga bilder, hmmm... nu håller han på och tjafsar om någon benämning av något slag...:D

Andreas.
:D härligt, tack för de vänliga orden :) men tror inte jag skall bygga en själv..hehe..det gör ju andra så mycket bättre ;)
 
ANNONS