Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Fixa till familjebilden?

Produkter
(logga in för att koppla)

cwe

Aktiv medlem
Hej,
några kanske vill leka lite med den här bilden? Vore intressant att se hur ni kan få till den?

Jag har tyvärr ingen hemsida, så jag har lagt upp en 250 kb bild i min portfölj sålänge. (Allting är oskärpt.) Om någon kan lägga upp den hos sig, eller vill ha 8megapixel i sin brevlåda, maila mig.

-Christian
 

Bilagor

cwe

Aktiv medlem
Hej,
hmm, varianterna börjar komma upp nu, intressant! Jag tycker själv att den är svår-beskuren och dan. Och jag har tagit den med min ISO400, så den är ju lite brusig också.

Det blev snygg struktur på brallorna!

Väntar med spänning på fler!
-Christian
 

cwe

Aktiv medlem
CH till K....
Great, gillar det, det var en ny tolkning indeed. Okey okey, less is more, brukar ju inte jag säga, men den här gången så. :)
-Christian
 

cwe

Aktiv medlem
Lasse,
jomen sepian gillade jag skarpt! :)

Någon som kan komma på andra beskärningar? Det borde ju gå...
-Christian
 

Magnusss

Aktiv medlem
Haha Lasses sista är kanske inget mormor vill ha ovamför soffan...

Annars tycker jag bäst om Kristians första samt sista...tycker om den "hjälpande" handen.
 

cwe

Aktiv medlem
Kristians sista gillade jag också... Och vad ska man säga om Lasses sista? :) Well, allt kan inte vara Disney jämt heller...
-Christian
 
ANNONS