Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Butik i geneve, Schweiz?

Produkter
(logga in för att koppla)

jakobn

Medlem
Jag tänkte åka till geneve och undrar om någon har några tips på fotoaffärer där? Sedan undrar jag också om det finns möjligheter till taxfree köp.. någon som har koll på detta?

mvh Jakob
 

bjornt

Aktiv medlem
Var där i början av året... Men fan, jag kommer inte ihåg namnet på butiken, kan dock peka ut det på en karta om du hittar någon.

Det var en Sony-butik (på framsidan) men som i skyltfönstret på sidan har en hel del kameraprylar, men framförallt en massa begagnade objektiv. Mecka! =)

Vet du någon bra karta på nätet? Isåfall kan jag lätt peka ut den. Hinner inte leta nu bara.

EDIT: Men egentligen skall du köpa klockor där. En Rolex Submariner kostar drygt 35kkr, mot 50+ här i sverige. Kalastrevlig klocka!
 
Senast ändrad:

jakobn

Medlem
karta

Här är en karta.

på toppresie verkar det ju finnas rätt billiga alternativ. Får nog undersöka det lite mer, tack för tipsen!

Mvh Jakob
 
ANNONS