Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Se ljuset i det mörka

Produkter
(logga in för att koppla)

Arleklint

Aktiv medlem
Nu blir uppgifterna svårare och svårare....

I vår tråd "Hur mår du" visadet det sig att många tyckte det var lite jobbigt nu....

I terapeutiskt syfte, och efter förslag från Elisabeth Ohlsson, så ber vi er därför ta i tu med en ny arbetsuppgift.

Gör en bild, men hjälp av naturen, där du visar vägen ut ur mörkret - mot ljuset. Vägen från det jobbiga till det glädjefyllda.
 

Norrlandsros

Aktiv medlem
Oh, när jag tänker efter så är det riktig svår uppgift. Nu hoppas jag att jag hittar nåt i helgen när jag går ut och fotar. Jag vill ju inte ta till den där utfrätta fjärilen igen.... Den kan man ju tolka på många sätt....
Annars ska du ha tack Janne för att du tog upp idén!!
 

gitte edelman

Aktiv medlem
Innan ljuset hägrar, varför inte njuta av mörkret en stund, tex. med en romantisk afton på ett vansinnigt kitschigt och mysigt hotell?
 

Bilagor

sigge32

Aktiv medlem
Den som har möjlighet att ta sig till Katrineholm i morgon 13 - 16 på stadsbiblioteket kan se "Aktiskt ljus", en fin utställning. Måste så här inför sista´da´n passa på att puffa. se kaledariet.
 
ANNONS