Annons

Chinin objektiv

Produkter
(logga in för att koppla)

pointzero

Aktiv medlem
Jag har en äldre modell av chinon CE2 Tyvärr utan objektiv. Jag undrar vilket objektvi jag kan köpa till denna och om det finns en särskild beteckning eller något sådant!
 

Biber

Aktiv medlem
Det är M42 skruvgänga på CE2.

edit: Låt bli att skapa flera trådar om samma sak, det blir bara rörigt i forumet.
Jag har ett 50/1.7 i fint skick som jag tror har suttit på en äldre Chinon om du är intresserad.
 
Senast ändrad:

pointzero

Aktiv medlem
Biber skrev:
Det är M42 skruvgänga på CE2.

edit: Låt bli att skapa flera trådar om samma sak, det blir bara rörigt i forumet.
Jag har ett 50/1.7 i fint skick som jag tror har suttit på en äldre Chinon om du är intresserad.
Jo visst är jag intresserad om priset är bra. Hur mycket skall du ha för det i så fall?

Ps. Skall låta bli med ska skapa flera trådar om samma sak. Ds.
 

jimh

Kodsnickare
Forumpersonal
Forumet är inte till för försäljning av prylar, ta den kommunikationen via kontaktfunktionen.
 

pointzero

Aktiv medlem
jimh skrev:
Forumet är inte till för försäljning av prylar, ta den kommunikationen via kontaktfunktionen.
Om jag nu hade önskat att köpa ett objektiv hade jag inte använt forumet men nu behovde jag information och blev erbjuden att köpa av en person. Så det finns ingen större anledning att klaga på en sådan petitess sak!!
 
ANNONS