Annons

Framkallning

Produkter
(logga in för att koppla)

Kalle_hbg

Medlem
Hej !

Kan man få några bra tips på billiga framkallnings sidor för digitala bilder.

Vill gärna att det ska hålla hög kvalite på bilderna man får men samtidigt så får inte priset rusa iväg. Brukar säga man får vad man betalar för.. Jag vet inte hur bra ni känner till väla foto labb här i helsingborg. Tycker att dom håller en hög kvalite men priset är för dyrt.. eller är det jag som är ute å reser ?

Vill ha en utskrift i A4 om det går ?

Även privat personer går bra om ni har utrusntning som klarar det

//Kalle
 

Eveningstar

Aktiv medlem
För en A4 får du nog ge mellan 19 och 30 kronor per styck. De som tar 19:- är nog en mer chansning och du har nog inte tillgång till saker som tex färgprofiler osv.
Går du och andra sidan upp till typ 28:- så får du riktiga profsbilder och företag som verkligen månar om sina kunder, och där igenom mer eller mindre har nöjd-garranti.

På pricerunner.se kan du kolla precis vad det skulle kosta på lite olika ställen.

Proprint har jag för mig många har bra erfarenheter av.
 

Greve Nickon

Aktiv medlem
Jag använder mig av Fotolabo som jag tycker ger ett bra resultat. Man kan få antingen blanka (urk) eller matta kopior (jippie) för samma pengar.
30:- för en 20x30 Men bre kvalitet och snabba leveranser.

Greven
 

Kalle_hbg

Medlem
Det var väldigt intressant att se det blev billigare att beställa det från holland än från sverige om man nu betalar i Euro var inte riktigt säker på symbolen .. är inte så bra på det så får kolla upp det lite bättre .. men helt klart värd att prova.. Tack för alla tips //Kalle
 

musslan

Aktiv medlem
Hejsan!

Jag använder mig av radiocity.nu i Helsingborg!
Dom tar 20 kr för en 20x30 förstoring...och dom blir bra!

Gå in och kolla där får du se..Man kan ju även gå till deras butik som ligger i Helsingborg.

www.radiocity.nu

Marie
 

Kalle_hbg

Medlem
Nära och bra ju.. ska testa dom nästa gång. Tyckte väla-foto labb var väldigt dyra för sina bilder 20x30 men inget fel på kvaliten förstås.

//Kalle
 
ANNONS