Annons

Portfolionissar, har ni blivit kontaktade?

Produkter
(logga in för att koppla)

Sumpen

Aktiv medlem
Jag är nyfiken på om ni med portfolior har blivit kontaktade av bildköpare? Har det varit bildbyråer eller slutkunder/användare? Har ni fått någon annan feedback utifrån er portfolio?

/Erik
 

sagan

Avslutat medlemskap
nä..ingen som vill köpa mina bilder :-:)::
2 telefonsamtal har jag fått dock..men det handlade om att de ville ha råd om hur man fotograferade..(smickrande juiförsig)
 
Senast ändrad:

petervis

Aktiv medlem
...det tar tid.....tänk långsiktig!

....använd Portfolion på rätt sätt!.... Bildbyråer världen över blir överösta med bilder varje dag där fotografen har en uppfattning om vilka bilder som respektive bildbyrå är intresserade av. Det är upp till varje Fotograf att marknadsföra sig och sina bilder. Till detta kan man använda olika möjligheter och verktyg...en egen Portfolio som här på fantastiska fotosidan är ett av dem.... om du tar en kanon-bild som du tror på visa upp den hos din potionella Kund....vänta inte på att en sådan ska komma ur tomma intet och hitta din bild här....bildbyråerna har fullt upp med att granska inkommande material...... men har du redan ett fast kundnät.....så vet de ju var din Portfolio finns och snabbt och enkelt bläddra bland dina nya alster...!..... tack för ordet och lycka till fotovänner!... och kram på er tjejer!...
 

walter-g

Aktiv medlem
Jäpp-så här.För nån månad sen kontaktade jag en känd bildtidning och erbjöd bilder.Nu-långt senare hör dom av sej och jag kunde ge exempel direkt tack vare portofolion.
Men tro inte att bildköpare ligger på som iglar och studerar portofolios.SKRIV till dom ni tror kan vara intresserade!!
 
ANNONS