Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Stockholm Skärgård

Produkter
(logga in för att koppla)

Sinuslinus

Aktiv medlem
Det har skrivits om skärgården ett flertal gånger tidigare. Sök på smultronställe och skärgård så får du upp träffar.

läs det och fråga igen.
 

puppetm

Aktiv medlem
Jo jag vet, men jag har inte hittat nått om ställen som är lite avskilda för modellfotografering :/
 

Sinuslinus

Aktiv medlem
Om du det är det du vill ha så finns det massvis med ställen... De flesta öar är obebodda.

Har du tillgång till egen båt?
 

puppetm

Aktiv medlem
Tyvärr så har jag inte tillgång till egen båt :( isåfall vore det lätt som en plätt... :/
Så det måste vara nån Ö lite längre ut som folk inte orkar åka till med vanliga turer?alt. ragga upp en båt ;)
 

Sinuslinus

Aktiv medlem
Vad är det för typ av natur du vill till... Naturen varierar mycket i skärgården; vindpinat, kala klippor i ytterskärgården, skogsklädda höga öar i mellanskärgården, sandstränder i södra skärgården...

Lite lättare att svara om du berättar lite mer vad du vill ha för miljö.
 

puppetm

Aktiv medlem
Den miljön jag föreställer mig är typisk skärgårdsmiljö klippor lite träd här o var, brygga, helst nån liten gräsplätt o så lite varierande men det jag är på jakt efter mest är det typiska skärgårds med klippor...
 
ANNONS