Annons

Olympus OM-1

Produkter
(logga in för att koppla)

Andreas74

Aktiv medlem
plus ett Olympus 50/1,8 objektiv.


Vad kan det vara värt idag?
Funderar på att sälja men hittar inte så många annonser att jämföra med.

Mvh Andreas
 

J_Plupp

Aktiv medlem
Sök på avslutade auktioner på Tradera och Ebay tex, då får du ett hum om vad folk är beredda att betala!

/ Johan
 

dudek53

Aktiv medlem
ang, Om 1 med optik

Tjena Om-försäljare.
Jag är själv ett gammalt Om-fan men har nu gått över till att fota digitalt. Använder dock zuikos fantastiska macro 50/3,5 med konverterring till min eos 20 D som tar fantastiska bilder. En adapter jag beställde från Japan.
hur som haver, idag om någon är inbtresserad betalar nog inte mer än mellan 600-1000 kronor för dit paket.
lycka till
Daniel
 

Klick-en

Aktiv medlem
Det verkar intressant med adapter mellan EOS och Zuiko-objektiv. Dela gärna med dig av hur du gjorde för att beställa adaptern och hur mycket den kostade.
 

volker

Avslutat medlemskap
Hej!

har själv några stycken utannonserat för 800,- per styck men inte fått napp än. Det blir väl svårt att sälja överhuvudtaget. Såg på Tradera att dom inte får ett bud, trots att utgångspriset är mellan 600 och 700 spänn.
 

dudek53

Aktiv medlem
t.masuda@kindai-inc.co.jp

Om du mailar till ovanstående adress så svarar en japan och ber dig om ett kontokortsnummer. Du får priset i Yen om jag inte minns fel. Priset inkl, frakt gick på kring tusenlappen. Då kom den med bud till dörren!!
Denna grej är av hög kvalite och tålig som fanken, helt klart värt priset om man sitter på zuiko-optik.

Jag föredrar helt klart zuikos macro-optik och använder för övrigt canons egna optik då den är något skarpare än många av zuikos gluggar.
Danne
 
ANNONS