Annons

zebra media

Produkter
(logga in för att koppla)

ZebraMedia

Medlem
Angående Zebra Medias butik

Zebra Media och Ambro Media Design AB har slutit en överenskommelse och vår butik finns nu uppe igen sedan den 13 Maj.

Att det finns ett IP nummer i butikens URL beror på att DNS adresserna är flyttade och vi kommer även att flytta över butiken fysiskt till egen server när tid finnes för alla parter.

Zebra Media
 

nikmoz

Aktiv medlem
De flesta här är säkert medvetna om hur bra Zebra Media är, men jag vill ändå berätta detta..

Beställde en konverter därifrån (billigaste stället i Sverige, iaf vad jag hittade) .När paket kom innehöll det dessutom ett 1 gb SD Ultra II-kort, och kvittot var till fel namn.
Den andra personen hade nämligen beställt ett kort och just en konverter, och de hade skickat fel helt enkelt.

Har hänt många gånger att företag har skickat fel, så det är ju sånt som händer.

Iaf, en kille från Zebra Media ringer och ber mej skicka tillbaka kortet. I gengäld skickar han mig ett batteri till min 350D.

Dagen efter (idag) ringer han igen, och berättar att de fått kortet och frågar mej om jag fått batteriet. Det hade jag
.
Helt suveränt. Det är sådant här som gör att man vill handla ifrån dem igen. Bland det trevligaste kundbemötandet jag mött på internet.

Nej, jag jobbar inte för ZM, men jag vill ändå "belöna" deras service genom att berätta för andra... :)
 
ANNONS