Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Bingo..

Produkter
(logga in för att koppla)

www.tille.se

Aktiv medlem
Träffade Bingo på Fotomässan i Jönköping och tycker han var en sympatisk kille om än något excentrisk men det brukar väl konstnärer vara.
Han presenterade en del av sina bilder och berättade sina tankar om dem vilket var intressant. Själv tycker jag han har mycket bra bilder. En favorit är nog bilden på Jessica Folcker som käkar Piggelin samtidigt som det brinner bakom henne.
När jag pratade med honom var han en ödmjuk kille. Eftersom jag är amatör så pratade vi lite om de begränsningar man har då. Han var förstående för det och gav tips om Portra-filmen och så. Han var inte alls skrytig som jag väntat mig. Det är iallafall min lilla erfarenhet av Bingo.
Tille
 

jbomelin

Avslutat medlemskap
Det lilla jag har sett av Bingo ger mig bilden av att han är väldigt underlig. Han kallar sig konstnär men är i mina ögon mer en playboyfotograf. Och jag har nog aldrig sett honom utan ett par jättefula glasögon på sig. Notera även att killen ska designa egna solglasögon - Bingo Brillan, särskrivet och allt. Otroligt hipp människa.

Säkert snäll :)
 

www.tille.se

Aktiv medlem